Thursday, March 30, 2023

Kisah AskBenJr #7 : Mandi





Nak dijadikan cerita aku laki bini memang selalu mandi sekali. Jimat air la konon. Selalu memang sorok-sorok dari anak-anak biar diorang tak perasan. Tapi si kecik Eilman (umur dia 6 tahun masa ni) boleh tersedar plak kami berdua hilang. 

Memandangkan rumah kami kecik macam kotak mancis, jadi dia tau kami kat mana. Dalam bilik air. 

Si Eilman dari luar menjerit kuat gila, “OOOOO... IBU DENGAN AYAH MANDI SAMA-SAMA YERRR”

Laki aku jawab, “Ayah tengah berak. Sakit perut. Ibu ada dalam bilik”

Eilman kata, “Ibu takde dalam bilik. Eilman tau ibu mandi dengan ayah kannnn”

Bayangkan suara dia jerit kuat, aku rasa jiran pun boleh dengar. Yela, rumah flat kan.

Habis mandi aku keluar dulu, rupanya si Eilman menunggu depan bilik air. Pastu dia kata, “Ha kan betul Eilman cakap. Ibu mandi dengan ayah.”

Aku terus pergi masuk bilik, then Eilman ikut sekali masuk bilik. 

Tiba-tiba Eilman cakap.

Eilman: Ibu, janganla mandi dengan ayah. 
Ibu: Eh kenapa tak boleh? 
Eilman: Tak boleh sebab nanti ayah nampak t*t*k ibu. 
Ibu: šŸ˜³ Eh, ibu mandi pakai kain la. Ayah tak nampak. 

Terus dia lari keluar bilik tinggalkan aku terkebil-kebil. Hahahahaha 

Concern benar anak bongsuku ni. (Masa ni la)



Thank you for spending time reading this entry yaw!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?