Wednesday, May 12, 2010

Bila Dah Salah Cakap

Pagi tadi bersembang dengan Kak JJ kat bilik dia. Kak JJ agak seronok bila dapat list phone number untuk staf. Senang untuk communicate nanti. Tak payah mintak kat receptionist nombor telefon orang orang penting nih.
JJ: As, semua nama staf ada dalam list ni ke? Bestnya.

Aku: Tak la Kak J. Tak semua nama ada dalam list tu. Pangkat tinggi tinggi macam Kak J ada la. Macam As takde. Hehehe...

JJ: Ah, banyaklah!
Aku selalu sakat Kak JJ pangkat tinggi sebab dia baru saja pindah masuk bilik, yang bilik sebelum ini dihuni oleh Senior QS. Memandangkan Kak JJ memang naik pangkat pun, lagi la aku selalu sakat Kak JJ.

Aku sambung sembang lagi dengan Kak JJ.
Aku: Cuma pan*** besar je ada dalam list tuh. (Aku rasa aku salah cakap)
JJ: APA??? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! (Aku rasa Kak J nak guling guling gelak, tapi dia tahan)
Aku rasa macam kelakar ada, macam bodo pun ada, tapi sure lucah gile ape aku cakap tu.



Sorry la Kak J, ter'mencarut'.




Post Script:

Ayat Salah - Pan***
Ayat Betul - Pangkat

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?