Friday, May 14, 2010

Bila Dah Marah Sampai Nak Mencarut

Vavi betul. Rasa nak mencarut je dah keje aku sekarang. Kalau marah tak mencarut, tak sah.

Ni la rasa nak marah kat Maxis ni. Ntah apa masalah line lagi ni. Dah la memang line Maxis kat umah aku ni problem. 5 mesej aku hantar kat Encik Tingkerbell tak lepas lepas dari tadi. Dok send lagi, send lagi, tapi failed.

Tambah plak Malaysia kalah separuh akhir Piala Thomas. Lagi rasa cam nak mencarut.

Bodo punye Maxis. Tengok balance, ada lagi RM4.61. Cukup lagi kredit ni nak sms. Ape lagi la masalahnya.

Dah lama agak agak sakit hati, baik aku call terus Encik Tingkerbell. Cakap sekejap je, so tolak pun mungkin 50 sen je kot.










.....










.....










Oh, salah aku. Expired rupanya. Patut tak dapat sms dari tadi. Ni kan pula nak call. Hehehe...

Tak pasal pasal Maxis kena maki.





Post Script: Ingat nak buy online Maxis Topup via Maybank2u. Tapi duit dalam akaun pulak tinggal RM1.40. Macamane? Agak agak, murah hati tak?

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?