Tuesday, June 21, 2022

My Little Princess - Warda Sephia binti Muhamad Syahbani



Hello hello assalamualaikum semua!

Tetiba harini macam free sket kat ofis. Nak update cerita la.

Fresh from oven.

Umur berapa hari ntah masa ni.

Masa ni kena duduk wad sebab kuning, tido bawah lampu biru 3 malam.

Dah keluar wad, yeay berpantang dengan ibu yeh.

Omey lah iye tu.

Nama diberi.

Warda Sephia binti Muhamad Syahbani

As at today, 21 Jun 2022, Warda dah nak masuk 4 bulan.

Kami letak nama Warda sebab makcik suggest beberapa nama, and encik suami macam berkenan dengan nama ni, jadi kita letak Warda. Sephia tu sebab aku dari dulu memang nak nama anak Sofia. Tapi ramai sangat kawan, sepupu, semua dah letak nama anak Sofia, jadi aku amik nama Sephia la (macam tajuk lagu Sheila On 7, Sephia). Sape sezaman dengan aku memang tau lagi ni famous kot. Zaman aku sekolah weh, akhirnya letak nama anak Sephia. 

Panggilan memang kami panggil Warda. Abang abang pun seronok dah ada adik perempuan. Kadang je aku panggil dia Cik Pia. Alaa cik pia nihhh omey omey nihhhhh (jangan ikut sangat cakap macam baby eh hahaha)

Ni gambar latest.

Alololololo



Lagi 2 bulan dah boleh makan. Ehhh sekejap sangat je rasa. Huhuhu


Thank you for spending time reading this entry yaw!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?