Wednesday, May 25, 2016

Happy 8th Year Anniversary!

Susahnya bila komputer dah tak boleh nak update entri. Terpaksa guna phone yang comel sangat ni. But it's ok. Aku tengah bosan ni so boleh la layan phone. Bos jap lagi masuk so what? Tak bole? Hashtag jangankecamsaya.

So 29 May 2016 ni hari Ahad, genaplah aku bekerja dengan company ni selama 8 tahun. Agak agak bos aku bosan tak dengan secretary dia ni? Hopefully tak la sebab aku nak kerja lama sini. Hahahaha.

Harapan? Hmmm. Sempena anniversary aku ngan TRC ni, aku just berharap dapat berkhidmat lebih lama tambahan ekonomi makin gawat ni. Nak cari kerja lain pun pikir sejuta kali kot. Banyak aku boleh cerita pasal kerja aku kat sini, bukan takat as secretary je, as QS, Quality Unit, despatch, driver, semua aku buat. Cuma tak cerita je.

Nak cerita pasal anak kat sini pun banyak aku nak cerita. Lagi lagi si kecik Eilman tu yang akal makin banyak tu. Tapi sebab tak selesa pakai phone, agak sakit hati gak la kalau nak bercerita atau letak gambar.

Ok next time cerita lagi. Kbai.



Thank you for spending time reading this entry yaw!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?