Tuesday, May 29, 2012

Happy 4th Year Anniversary!

Hari ini 29 Mei 2012, maka genap lah kami bersama selama 4 tahun. Banyak suka dan duka sepanjang kami bersama, gembira, ketawa, sedih (selalu), menangis, semua aku dah merasa selama aku dengan dia.


Semoga perhubungan kami lebih baik memandangkan aku selalu ugut nak tinggalkan dia tiap kali aku sakit hati. Ugut ugut pun, bersama gak sampai 4 tahun dah ni ha.








Apa apa pun, Selamat Ulang Tahun yang ke-4! 









Semoga ada increment dan promotion bulan 7 ni. Kalau tak, aku ugut tinggalkan ko lagi nanti!




Bos! Saya dah kerja genap 4 tahun dengan TRC hari ni! Up la gaji!!! Resign kang!!!





p/s: Alamak, sori dah ugut. Kah kah kah.


p/s/s: Mimpi la nak resign. Kena lepuk ngan Encik Tingkerbell. Kah kah kah.


p/s/s/s: Agak agak bos baca tak?



Thank you for spending time reading this entry yaw!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?