Tuesday, May 29, 2012

Girls Night Out!

Night out lah sangat. Padahal pegi mekdi je. Puiiiiiii!!!

Memandangkan ini blog aku dan sukahati aku lah nak tulis ape pun kat blog ini, maka aku saje saje nak upload gambar kitorang adik beradik makan kat mekdi malam tadi. Hehehehehehe..

Ini pun sebab aku tidur rumah mak aku malam tadi. Kebetulan aku tak makan lagi, maka kami berempat beradik termasuk Rayyan pergi la Mekdi Petronas Taman Melati. Sume bayar sendiri okeh! Aku tak gaji lagi, jangan harap aku nak belanja. 10 sen pun aku berkira sekarang nih.


Inilah Ikah yang pelahap itu.

Rayyan dah pandai berlakon depan kamera hokeh! Sori Cik Bella, satu je pic awak ada ni.

Inilah aku yang pelahap juga!

Adik yang tidak sedar gambarnya sedang dirakam.

Malam tadi havoc gak sebab kitorang duduk depan TV yang tengah siarkan live hoki Malaysia vs India. Mau bising gak mulut aku ngan Rayyan dok sorak sorak kat depan TV. Tetiba Ikah kat sebelah pun sebok sorak gak. Aik, kata tak layan hoki. Hahahahaha

Malaysia kalah 2-3 ngan India, so kami balik la. Makanan pun dah habis. Tinggal coke ngan fries tak habis je kitorang tapau bawak balik. Hehehehe



p/s: Sebenarnya dah tak tau nak post ape lagi dah kat blog. Dari biarkan bersawang kan? Eh, blog aku. Sukati la kan?


p/s/s: Semenjak Faizal Saari jaringkan 2 gol dalam masa dua minit masa lawan Great Britain aritu, terus minat dia. Hehehehehe


p/s/s/s: Aku TAKKAN BENARKAN Rayyan menceburi bidang hoki. Kalau nak, main badminton k sayang.


Thank you for spending time reading this entry yaw!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?