Tuesday, February 24, 2009

New Day, New Life, New Experience

Last 2, 3 days, banyak benda berlaku dalam family aku. Actually not appropriate untuk aku cerita kat sini. Tapi benda benda yang berlaku tu buat aku sedih dengan keadaan sekarang nih. Mungkin next time bile dah ok, dah baik, mungkin aku akan cerita pasal kisah sedih nih.

Baik, tutup cerita itu.

Macam last post, haritu aku dah pergi pun Quarter Final PKNS Idol tuh. Serius buat malu je aku masuk. Dah la nyanyi lagu tinggi. Jangan Pisahkan - Deddy Dores & Mayang Sari.

Malu ar bile kuar suara sumbang aku tuh. Tapi suara En Tingkerbell pulak boleh tahan sedap pulak. Aku ni sepatutnya nyanyi sedap tapi jadi sumbang pulak. Tensi siyott.. Lepas nyanyi tu, memang kepala naik pening sampai aku balik umah. Serius kepala sakit terus. Macam nak pengsan rasa. En Tingkerbell cakap aku fikir sangat. Ishk, mane ade fikir sangat. Biase je..

So, just dapat hadiah tuala, Sijil Penghargaan dan Piala jek. Comel piala. OK gak tak dapat pegi Semi Final sebab Semi Final kena nyanyi 2 lagu. Lagu lama dan lagu tradisional. Gila aku nak nyanyi lagu gitu. Jangan harap...

Malam tadi aku pergi Hospital Pusrawi (panel En Tingkerbell, PKNS). Check doc sebab aku selalu sakit kepala dan pening2. Doc cakap, die akan bagi ubat selepas aku buat pregnancy test.

Duhhhh!

Result????

Ok, sekian terima kasih.





p/s: Aku bernazar nak pakai tudung kalau aku pregnant. Baik kan??

p/s/s: Aku akan start pakai tudung esok.

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?