Tuesday, January 8, 2013

Rebate, Oh Rebate!



Siapa tau pasal rebate RM200 kepada belia (umur 21 - 30 tahun) untuk pembelian handphone? Of course ramai tahu.

Dari semalam aku dok register tapi tak dapat dapat. Hangin gak ni. Asyik kuar mende alah ni jekkkk..




Ini boleh mendatangkan gaduh ni.

Aku baca kat homepage ni semalam ada tulis "44,000 permohonan belia telah diluluskan." Kalau mata aku tak silap baca lahhhh...

Aku sebenarnya sakit hati lagi ni. Sebab aku nak sangat rebate tu. Aku nak handphone baru. Since handphone aku dah mula buat hal ni. Nasibla sampai December 2013. Ada setahun lagi nak cuba register. Puuuiiii..

Sape nak sakit hati macam aku gak, mari lah beramai ramai mendaftar di www.komunikasibelia.skmm.gov.my.




Thank you for spending time reading this entry yaw!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?