Thursday, February 23, 2012

International Construction Week 2012

Di KL Convention Centre telah diadakan International Construction Week pada 14-16 Februari 2012. Aku dan officemate aku berkesempatan pergi on 16hb memandangkan bos aku ada seminar di tempat yang sama, dan aku free the whole day. Lagipun construction company macam company aku ni, memang digalakkan pergi.

Memo pulak kata, staf diberi 2 hours time off untuk pergi KL Convention Centre. So, apa lagi! Grab the chance! Aku pergi sana pun sebab nak kumpul banyak banyak souvenir macam pen and goodie bag! Huehuehuehue...

Jom layan gambar!


Yes, I was here.

Our booth. Well, this is my company. TRC. :)

Opss! Did I mentioned that our booth won The Most Beautiful Booth? Yup! We did!

Guess how much our company spent for this gorgeous booth. At least it paid off right?

Antara yang datang menjenguk ke booth kami.

Eh eh, Dex ni perasan plak aku nak amik pic dia.


Management Team. Guess where is my boss? Hahahaha takmo cakap. Sebab dalam blog ni aku ada cerita pasal dia. :D

Yeah my boss is chinese and he's sitting in front row. Guess where he is. Lalalalalalalala...

Sape yang betul betul baca blog aku je akan tau mana satu boss aku sebab aku ada mentioned aku 'Secretary to CEO/COO/CPC/GM/GMO/GMC/EC/GGM'. (pilih satu) Heeeeeeeeeeeeeeeee :D


Masa nak balik. Comel tak saya?


Yer, saya seorang Secretary.

Tapi ini adalah pic paling hebat. One of supplier yang ada booth kat sini. Nama company serius tak bole blah. Hahahahahahahaha!!!

Ko memang King la Rahdzie! :D


Okey, kesimpulan yang dapat dari pergi ICW ni adalah aku dapat kumpul 9 batang pen berbeza dari tiap tiap booth, notepad kecik lagi. Beg toksah cakap la banyak gilakkkk.

Tapi sebenarnya bagus pergi sini. Banyak info dan maklumat yang boleh dapat pasal construction kat sini. Nak cari kerja kat sini pun boleh. Selain dari tu ada jugak booth untuk renew greencard, beli touch 'n go pun ada kat booth PLUS.

Banyak gila list of exhibitors untuk ICW ni. Tak larat nak list down. Bukan ada orang kisah sangat kan. Aku nak cerita pasal aku pergi mengular kat sini jek. Rugi tak pergi. Kalau cepat ada booth Nippon Paint. Boleh bawak balik tin cat. Tapi masa kitorang sampai cat dah habis. Lambat lambat.

Sekian entri bergambar hari ni. Esok cerita lain pulak k!



p/s: Tetiba rajin update blog la plak kan.


Thank you for spending time reading this entry yaw!

2 comments:

Takkan baca je kot? Komen tak nak?